17.2.2014

Lahjottu

Näin häiden alla mä olen saanut todeta, että mulla on maailman ihanimmat ystävät. Toissaviikonloppuna vietettiin mun polttareita reilun kymmenen hengen voimin, ja ihanan päivän lisäksi sain ihan konkreettisiakin lahjoja.

Ensinnäkin sain leffatietovisan täytettyäni ihan törkeen siistin julisteen toisesta Hobitti-leffasta. Ei tainnut kenellekään mun kavereista jäädä joulun alla epäselväksi, että Tiina oli ihan vähän innoissaan kyseisestä leffasta. Kävin katsomassa tuon teatterissakin kahdesti. Mun oli pakko hankkia tuolle heti myös kehykset, ja se koristaa meidän portaikkoa. Saatetaan hankkia tuolle kaveriksi vielä muitakin hienoja julisteita tulevaisuudessa...


Sain tytöiltä myös pitkään haaveilemani Chanelin Rouge Allure Velvetin sävyssä 38 La Fascinante, Guerlainin meikkipussin ja minikokoisia tuotteita mm. Cliniquelta. J toi mulle myös ystävänpäivälahjaksi Saksan reissultaan Diorin luomiväripaletin sävyssä 809 Petal Shine. Ei tartte taas hetkeen shoppailla kyllä kosmetiikkaa, sillä näillä on niin hyvin nyt tyydytetty mun sisäinen kosmetiikkahamsteri. 

Ei mulla muuta kuin että KIITOS vielä kerran ihanat ♥

2 kommenttia:

  1. Valitettavasti siun blogistas on kyllä kadonnut kaikki sisältö ihan kokonaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedostan ongelman itsekin, tästä on tulossa pidempi postaus vielä tänään....

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.