30.10.2013

Bridezilla sisälläni

Koska pari viikkoa mua jahdannut flunssa sai mut viimein kiinni ja heräsin tänään kuumeisena, on tämä päivä kulunut sohvalla peiton mutkassa hääjuttuja tutkien. Ostin viime viikolla ihan häälehdenkin, ja olen nyt ihastellut lehdestä kauniita pukuja, mutta onneksi oma on jo löytynyt. Huomiseksi olisi pakko parantua, sillä illalla olisi tiedossa parilattareiden alkeiskurssi J:n kanssa. Sain J:n suostuteltua mukaan, kun kerroin, että luokkakaverinikin olisi tulossa oman poikaystävänsä kanssa, eli yksin ei tarvitsisi olla. Oon ihan mahdottoman innoissani tästä, sillä oon viimeksi tanssinut lattareita ala-asteikäisenä, ja tykkäsin niistä silloin kovasti, enemmän kuin vakiotansseista, joita pääsi kuitenkin kertaamaan lukiossa vanhojen tanssien merkeissä.

IMG_2153

Olen viimeisten viikkojen aikana olen saanut huomata, että sisältäni löytyy pieni bridezilla, vaikka olenkin aiemmin nauranut antaumuksella telkkarin hääohjelmien morsiamille, jotka repivät pelihousunsa milloin mistäkin. Toistaiseksi olen ollut kyllä rauhallinen, mutta esimerkiksi hääpukuja katsellessani huomasin, että kahden kaupan valikoimista, satojen mekkojen joukosta kelpuutin sovitettavaksi vain muutamat. Muissa oli rumia pitsikuviointeja, vääränlainen kangas, liikaa sitä, liian vähän tätä... Eilen katselin erään valokuvaajan galleriaa netissä, ja vaikka osa kuvista olikin onnistuneita, pienet häiritsevät jutut esimerkiksi rajauksissa, kuvattavien asennoissa ja sommitteluissa sai mut toteamaan, etten missään nimessä haluaisi ko. kuvaajaa meidän häitä kuvaamaan. Hääpaikkoja olen hylännyt mm. rumien seinien, ruman ympäristön tai liian pitkän matkan takia. Odotellaan vain sitä, kun saadaan juhlapaikka ja pitopalvelu valittua, ja pääsen suunnittelemaan esimerkiksi pöytäkoristeita ja menettämään hermoni kutsukortteja askarrellessa.

IMG_2158

Moni pyyteli minulta viime postauksessa enemmänkin hääjuttuja. Millaiset jutut teitä ihan erityisesti kiinnostaisi? Hirveän syvällisesti en luultavasti tule häitä avaamaan esimerkiksi budjetin puolelta tai sen suhteen, miksi mihinkin päätökseen päädyttiin, mutta pinnallisemmista jutuista, kuten koristeluista ja puvun valinnasta voisin kirjoittaa. Mun pukua tosin ei blogissa ennen häitä näy, sillä en halua, että J tietää siitä mitään ennen kirkkoa. ;)

2 kommenttia:

  1. No ne pinnallisemmat yksityiskohdathan just kiinnostaa! Ajatuksia koristeluista, juhlista, niiden teemasta/tyylistä on ilo lukea. Jos vaikka eteen sattuisi jotain sellaista, jota ei itse edes ole tajunnut ajatella... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistetäänpä korvan taakse ;) Meillä on muuten samantyyppiset teemaväritkin häissä, meillä vaan ei kultaa ole tulossa.

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.