5.8.2013

Sisarukset ♥

Reilut yhdeksän vuotta sitten mut kuvattiin rippijuhlissani kiitoskorttia varten meidän kotirannan lähellä olevalla kivellä keskellä jokea. Tuulisella säällä mun isä ja kummisetä käärivät puvun housujen lahkeet ylös ja soutivat mut kivelle. Siinä mä sitten keikuin kiven päällä, samalla kun isä ja kummi yrittivät pitää veneen tasapainossa ja kuvata.

Rippikuva2

Eilen juhlittiin sitten pikkusiskoni Nooran rippijuhlia ja Noora halusi omaan kiitoskorttiinsa kuvan samalta kiveltä. Ja taas soudettiin, tällä kertaa tosin mä toimin kuvaajana. Tuulinen sää toi omat haasteensa tälläkin kertaa (hirveen kiva oli välillä seisoa veneessä, kun tuuli tarttui mekon kevyeen helmaan...), mutta tykkään tuosta lopputuloksesta ihan hulluna! Toki tykkään omasta kuvastanikin, mutta tämä on vielä mieluisampi, sillä tässä näkyy myös mun oma kädenjälki. Nooran kuvaan oon tehnyt normaalit jälkikäsittelyt, omaani vain pienensin ja hitusen terävöitin. Poikkeuksellisesti halusin myös julkaista tämän kuvan Noorasta blogissani, sillä olen tuosta kuvasta aika ylpeä. Ja pikkusiskosta toki myös, Noora on ihana ♥

Noora

8 kommenttia:

  1. hienot kuvat molemmila pikkuserkuilla! (:

    VastaaPoista
  2. Todella ihanan kuvan olet ottanut siskostasi. Ihan näyttää siltä kuin siskosi pään ympärillä olisi sädekehä. :) Kauniita kuvia ja malleja molemmat. :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis kuvapari! Onnea siskollesi :) On ihanaa, kun voi olla ylpeä pikkusisaruksestaan :)

    VastaaPoista
  4. Ihania molemmat, mutta tuo ottamasi kuva on kyllä järisyttävän hieno!

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.