7.8.2013

Muoti- ja sisustuskirppis Oulussa!


Kuka muistaa viime vuoden Oulun bloggarikirppiksen? Itse olin tuolloin myymässä vaatteitani ja muita tavaroita. Päivästä jäi tosi kivat fiilikset ja erityistä plussaa oli se, että tutustuin vihdoin livenä Miiaan ja Pufiin, joiden blogeja olin seurannut jo pidemmän aikaa ja etenkin Miian kanssa oltiin juteltu jo netin välityksellä tosi paljonkin.

Tänä vuonna kirppis järjestetään jälleen, ja itsehän laitoin heti oman ilmoitukseni menemään, kun olin saanut tiedon varmasta päivästä. 25. elokuuta tavataan siis jälleen Torinrannassa! En ole vielä ehtinyt käymään läpi kaikkea myyntiin tulevaa tavaraa, mutta voin jo nyt luvata, että myyntiin tulee sekalaisten vaatteiden lisäksi ainakin jonkin verran takkeja ja laukkuja, varmaan jotkin kengät ja jonkin verran sisustustavaraa.


Jo perinteeksi muodostuva, oululaisten bloggareiden järjestämä kirpputori Oulun torilla sunnuntaina 25.8.2013.
ilmoittautumiset sähköpostilla:
luumutar@gmail.com
15.8. saakka vain bloggarit ilmoittautuvat
16.8. alkaen ilmoittauminen avoin kaikille
VAIN SITOVAT ILMOITTAUTUMISET!
Jaossa pöytäpaikkoja 20 euron hintaan,
sekä pöydättömiä paikkoja ilmaiseksi.
TULE TEKEMÄÄN LÖYTÖJÄ!
Tapahtuman Facebook-eventin löydät TÄÄLTÄ.

Kuka on mukana? 

10 kommenttia:

  1. Ompa kiva että tänä vuonna kirppispöytäily on avoinna kaikille :) Kyllä mä mielelläni ostan muiltakin kuin bloggaajilta...

    Mutta vööö en oo tuolloin Oulussa :| Olin jo kattellu että mulla ois jopa muutama juttu jotka voisin myydä, täytyy laittaa ehkä blogin kautta kiertoon tai jotain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se viime vuonnakin mun mielestä avoin muillekin? Nyt siitä on vaan tiedotettu paremmin? :)

      Ja hitto että on huono tuuri, kun ootte Miian kanssa molemmat sillon pois kaupungista!

      Poista
  2. Pittäähän tuolla kävästä! :)

    VastaaPoista
  3. Huippua että tällainen järjestetään! (: Ehdottomasti olen mukana myymässä. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, huippua, että tällaisia järjestetään muuallakin kuin Helsingissä :)

      Poista
  4. Ehdottomasti tulossa katsomaan tarjontaa! Voitko taas esitellä parhaimpia paloja ennen myyntiä? T. tyttö joka osti viime vuonna sulta sen valkean mekon :) käytin sitä valmistujaismekkona tänä vuonna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, toki voin ainakin esitellä, vaikka tällä kertaa en varmaan varaa mitään etukäteen :)

      Poista
  5. Voi itku! Olen juuri tuolloin lentokoneessa matkalla Suomeen, mutta en siltikään taida ehtiä paikalle :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Osuu just ärsyttävään saumaan siis :/

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.