10.8.2013

Hei hei, mitä kuuluu?

Tällä viikolla ilmassa alkaa ihan selkeästi olla  jo syksyn merkkejä. Ollaan jo sytytelty kynttilöitä ekaa kertaa iltaisin ja ulkona on selvästi se syksyn kirpeä tuoksu. Mulla on  monen muun tapaan hirveä hinku uudistaa niin vaatekaappia kuin kodin sisutustakin. Uuden koulun myötä arkeenkin saa ihan uutta rytmiä, mikä on pelkästään kiva juttu. Miksihän se on vuodenajoista juuri syksy, joka saa muutoksen tuulet puhaltelemaan monien mielessä?

Vaatekaapin puolella oon kyllä jo laittanut niin sanotusti haisemaan, sillä oon kesän aikana shoppaillut ihan liikaa, ja edelleen on joitain juttuja tulossa kotiin. Eilen tein ihan mahtavan löydön Ellokselta, ja tilasin sovitukseen nahkatakin, jonka alkuperäinen hinta oli 229,90 euroa. Mulle hintaa tuli toimituskuluineen 39,70 euroa. Tänään tuo takki oli jo myyty loppuun. Vielä haluaisin hankkia konjakinruskean laukun, joka olisi aitoa nahkaa, jonkinmoiset buutsit ja uudet nahkahansikkaat. Shoppailun ohella olen kyllä laittamassa ison kasan vaatteita myös myyntiin tulevaa kirppispäivää varten. Aion luopua myös esimerkiksi pinkeistä Converseistani, sillä mulla ei vain yksinkertaisesti tule käytettyä niitä. Tänä kesänäkin ovat olleet jalassa vain kerran. Suosin mustia ja valkoisia paljon enemmän, ja käytän värejä sitten muualla vaatteissa. Myös parit ylimääräiset laukut on tulossa myyntiin sekä muutama syystakki.

IMG_1092

Kirpparille tulee myyntiin myös sisustusjuttuja, kun ollaan järjestelty olohuonetta ja työhuonetta uusiksi tapetoinnin jälkeen. Saatiin uudet tapetit seinille tällä viikolla, ja siinä samalla innostuttiin karsimaan ylimääräisiä sisustustavaroita ja muita juttuja kaapeista, kun tavaranpaljous alkoi ahdistaa molempia. Tarkoitus olisi käydä vielä varastokin läpi, vaikka sieltä tuskin mitään päätyy myyntiin asti. Nyt kun on olohuoneessa ja työhuoneessa ihan uusi järjestys, ei voi kun ihmetellä, miksei alunperinkin valittu nykyistä järjestystä kun toimii vaan niin paljon paremmin, kuin edellinen. Jospa sitä ensi viikolla tulisi vihdoin toteutettua se asuntopostaus, kun kaikki on valmista ja kämppä kerrankin siistinä?

Työjuttujakin on luvassa loppukuulle ihan mukavasti. Pääsen esimerkiksi lauantaina toteuttamaan tosi kivaa muuttumisleikkiä elokuun Muoti ja Kauneus -liitteeseen. Muuten hoitelen edelleen nuortensivua, ja hommat jatkuu myös koulun ohella tulevaisuudessakin. Nyt vaan en enää ihan hirveän lyhyillä varoitusajoilla enää välttämättä voi ottaa keikkoja vastaan. Koulun alun myötä on kuitenkin tosi kiva saada arkeen säännöllistä tekemistä, ja elättelen pientä toivetta, että voisin jossain vaiheessa pitää edes pienen loman niin, etten kertaakaan ajattelisi työjuttuja. Nykyään kun tahtoo kuitenkin aina lomallakin tulla joitain hoidettavia työjuttuja eteen, olin sitten kotona tai reissussa. Parhaimmillaan oon vastaillut työmaileihin Thaimaasta ja tekstaillut päätoimittajalle Walesista.

IMG_1082

Syksyn myötä olisi tarkoitus palata myös rytmiin salilla käymisen kanssa, kesällä en hirveästi ole liikkumaan ehtinyt Sennin kanssa lenkkeilyä lukuunottamatta. Koska mun koulu on sopivasti uimahallin vieressä, aion myös ottaa uimareissut ohjelmaan silloin, kun olen autolla liikkeellä. Talviturkkia mä en tänä kesänä toistaiseksi ainakaan ole edes ehtinyt heittämään, mikä on mulle todella outoa, sillä nuorena uin parhaimmillaan neljä kertaa päivässä omassa rannassa. Jos ensi viikolla ehtisi edes pikaisesti kastautua?

Jotenkin ihan hassua, että ollaan jo elokuussa menossa. Vastahan me oltiin vielä Cardiffissa kiertelemässä ja vasta suunniteltiin kesän menoja. Paljon on ehtinyt tapahtua ihan parin kuukauden sisään. Hyviä ja huonoja juttuja. Asioita, joista olen kertonut täällä, ja asioita, joista en julkisesti puhu. Jos jotain voi todeta, niin ainakin sen, että kesä 2013 ei ainakaan ihan heti unohdu. Tasapainoa vielä vähän etsitään, mutta pääasiassa olen kuitenkin erittäin onnellinen. Mulla on kaikki hyvin, ja syksyn myötä pääsee taas aloittamaan uutta vaihetta elämässä.

Mitä teille kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuulumisia! Tuo nahkatakki kuulostaa kyllä huippulöydöltä. :)
    Itselläkin pitäisi käydä tavaroita läpi ja karsia lisää, vaikka joitakin tavaroita, kuten ylimääräisen sängyn, olen kesän aikana jo myynytkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksihän tuo tavaroiden karsiminen on aina niin vaikeaa? :D

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.