7.7.2013

Mainio viikonloppu

Tämä viikonloppu on ollut pitkästä aikaa tosi rentouttava ja mukava. Ehkä se on sitä, etten enää stressaa koulupäätösten kanssa? Perjantaina näin Pufia kaupungilla töiden jälkeen, shoppailin vähän (hups) ja herkuttelin illalla tortilloilla. Eilen treffasin paria kaveria, käveleskelin ympäri keskustaa musiikkia kuunnellen ja kävin katsastamassa Lone Rangerin. Tänään ollaan vihdoin saatu parvekkeen projektia eteen päin (kuvia tulee huomenna) ja pyörähdettiin vielä Iissä.

Lone Ranger oli leffa mun makuun, mikä ei kyllä ollut yllätys, kun pätkän takana on sama tiimi, kuin mun leffafanittamisen aloittaneessa Pirates of the Caribbeanin ensimmäisessä osassa. Eihän ne juonellisesti mitään taiteellisia mestariteoksia kumpikaan leffa ole, mutta visuaalisesti näyttäviä ja viihdyttäviä pätkiä molemmat. Eikä pidä unohtaa Johnny Deppin loistavia roolisuorituksia.

IMG_0132

Farkkuliivi - GT
T-paita - GT
Housut - NOOM
Laukku - New Look
Kengät - Kur Geiger

Tämän viikonlopun olen asunut noissa NOOMin harmaissa housuissa, jotka bongasin perjantaina Stokkalta. pehmeät, siistit, hyvin istuvat eivätkä kerää karvoja itseensä magneetin lailla. Minä tykkään. Tänään niiden lisäksi päälle valikoitui ihan vaan valkoinen teeppari ja farkkuliivi, jalkaan Kurt Geigerin kiilakorkotennarit, joita ei aiemmin blogissa olla nähtykään, sekä New Lookin niittilaukku.

IMG_0176

Noista kengistä on pakko sanoa, että nuo on ihan sairaan kevyet ja mukavat jalassa. Ja yllättävän isot kooltaan, mulla on normikoko kengissä siinä 38-39 välillä, mutta noista 38 oli aivan liian iso, 37 taas oikein passeli. En oo vielä tähän mennessä koskaan aiemmin törmännyt korollisiin kenkiin, joilla päivän shoppailu ja kaupunkikiertely ei tuntuisi illalla jaloissa ollenkaan, mutta näissä mä vedin päivän Cardiffissa aivan ongelmitta.

IMG_0170

New Lookin laukku taas on pelkkää rakkautta. Vaikka se on tekonahkaa, mun oli vaan pakko saada se mukaan. Ja kyllä tämä mun käytössä kestääkin, tähän mennessä en oo normikäytössä saanut vielä yhtäkään laukkua oikeasti tuhottua. Tuo laukku täyttää mun kriteerit siitä, että mukaan on mahduttava kamera ja muistiinpanovälineet, ja olkahihna on löydyttävä. Lisäksi nuo niitit tuo kivan, muttaneutraalin jujun tuohon muuten tosi simppeliin ulkoasuun. 

Näillä eväillä sitä jaksaakin taas huomenna aamusta aloittaa uuden työviikon, toivottavasti teidänkin viikonloppu on ollut yhtä kiva, kuin mulla! Mä suuntaan nyt suihkuun ja unten maille, moikat!

10 kommenttia:

  1. Ihana asu, sain ispiraatiota :D

    VastaaPoista
  2. Meillä on tosi erilaiset tyylit mutta tästä asusta tykkäsin hirveesti! :) Voisin itekki vetästä ylleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo, toi asu oli kyllä vähän oman tyylin ulkopuolella, mut tykkäsin itsekin koekilla välillä jotain erilaista :)

      Poista
  3. Mie oon miettiny tommosten kiilakorkotennareitten ostoa. En kuitenkaan nyt kesäksi semmosia halua kun tykkään varvassandaaleilla ja balleriinoilla kävellä, mutta ehkä syksyllä sitten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei noi ihan parhaimpien helteiden kengät kyllä ole, sen verran lämpimät kyllä :D

      Poista
  4. Ihana tuo farkkuliivi! Tykkään myös laukusta, ja kokonaisuus on oikein onnistunut. :) pitäisi käydä itsekin katsastamassa Lone Ranger... Depp toimii aina. ;)

    VastaaPoista
  5. Oih, kengät ja laukku on tosi hienot! Nettikaupat saa olla nyt varuillaan... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä sairaan kivat ja käytännölliset :)

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.