5.7.2013

Luottomeikit

IMG_0059

Tein ihan tämän blogin ensimmäisten postausten joukossa postauksen arkimeikistäni. Vajaan kahden vuoden aikana on mieltymykset ehtineet muuttua hieman, ja ajattelinkin hieman päivittää tilannetta ja kertoa, mitkä ovat suosikkituotteeni tällä hetkellä. Edelleen suosin kevyttä ja helppoa meikkiä arkisin, jos meikkaan ollenkaan. Iltamenoihin sit vähän vahvempaa, jos siltä tuntuu.

1. Garnierin BB-voide sävyssä Light. Sopii mulle paremmin, kuin perinteinen meikkivoide, sillä mun iho on todella kuiva etenkin talvisin, ja vaikka kuinka huolehtisin kosteutuksesta, niin iho alkaa silti hilseillä meikkivoiteen ja puuterin alla.

2. Lumenen Touch of Radiance Matta -meikkipuuteri, muistaakseni kaikkein vaaleimmassa sävyssä. Koska BB-voide on sen verran kevyttä, voi puuteri olla asteen verran peittävämpi.

3. Vivo Baked Blush sävyssä Peaches and Cream. Walesista bongasin tämän Tescosta neljällä punnalla, ja oon totaalisesti rakastunut tähän. Kevyttä, heleää ja helposti levittyvää. Saa just niin voimakkaan tai kevyen tuloksen kuin haluaa, ja sävykin on just nappiin.

4. Huulille ehdoton suosikki on Neutrogenan Norwegian Formula -huulirasva. Oon opetellut käyttämään myös huulipunia, mutta näin kesällä nuo huulipunakynät on nousseet suosikeiksi. Tällä hetkellä multa löytyy IsaDoran Twist-up Gloss Stick sävyssä 03 Sugar Crush ja L'Orealin Glam Shine -kynä sävyssä 15 Fall for Watermelon.

5. Luomilla suosin arkena luonnollisia sävyjä. Pohjustustuotteena toimii nykyään L'Orealin Studio Secrets, luomiväreinä vaihtelee fiiliksen mukaan Lumenen Blueberry Crystal -hohdeluomivärit sävyissä 22 Niittyvillojen laulu ja 20 Maa kuurassa tai Make Up Storen micrashadow sävyssä Rusty.

6. Rajauksiin oon vihdoin löytänyt hyvän tuotteen, jolla saan siistiä jälkeä ja joka ei leviä tai murene miten sattuu. Kyseessä on siis Maybellinen Master Precise -eyelinertussi. Ripsivärinä Sensain 38-ripsari on edelleen ehdoton suosikki. Vaikka oon testannut esimerkiksi Dioria ja Cliniqueakin, niin mikään muu ei pysy mun ripsissä päivää varisematta.

7. Kulmat laitan kuosiin Lumenen Blueberry-sarjan kulmakynällä sävyssä 02 sekä saman sarjan värittömällä kulmakarvageelillä.

8. Luomivärit levittyy Duroyn ja Gina Tricotin siveltimillä.

9. Puuterin ja poskipunan levittämiseen mulla on Iberon siveltimet.


Ja tältä se sitten näyttää. Pohjana juurikin BB-viode, puuteri ja poskipuna, yläluomilla rajaukset ja Lumenen vaaleampaa luomiväriä sävyssä 22,  huulilla IsaDoran Sugar Crush. Eli tuollainen tosi luonnollinen, mutta huoliteltu lopputulos on se, mitä haen. Hirveesti en esim. luomiväreillä kikkaile, kun mulla on sen verran syvällä olevat silmät, että mitään mullistavia varjostuksia ei kuitenkaan erottuisi.

Mitäs luottotuotteita teillä on käytössä meikeissä? Onko joka päivä pakko meikata, vai ootteko vähän hälläväliä -tyyppiä samoin kuin minä?

Huomatkaahan muuten myös tuosta sivupalkista löytyvät äänestykset! :)

4 kommenttia:

  1. Mun luotto meikkituote on kyllä Neutrogenan puuteri, mikä on harmillista sinäänsä koska sitä ei saa Suomesta... :/ Yleensä oon aika hälläväliä asenteella että aina ei jaksa meikata mutta jos meikkaankin niin se on vaan vähän väriä kulmiin ja ripsiin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä kamalaa, kun löytää hyvän tuotteen, jota ei sit saakaan Suomesta :/ Itekin mietin tuon poskipunan kohdalla, että saa nähdä, miten pärjää ilman sit kun tuo joskus loppuu, mutta sitä onneksi toimitetaan Suomeenkin nettikaupasta :)

      Poista
  2. Hyvä tää sun blogi ja oot tosi nätti! :)

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.