23.6.2013

Tiina on niin onnellinen...

... hän menee naimisiin!

IMG_9909

Mietin pari päivää, haluanko jakaa tätä asiaa blogissani erikseen, mutta sitten ajattelin, että jos ei näin isoja onnen hetkiä voi jakaa, niin mitä sitten? Meille siis muodostui tästä juhannuksesta erittäin tärkeä juhla J:n kanssa, kun J kosi mua juhannusaaton veneretkellä ja mä luonnollisesti vastasin myöntävästi. Juhlistettiin kihlausta vielä eilen perheen kesken shampanjalla, joka meillä oli ollut jo jonkin aikaa odottelemassa sopivaa juhlahetkeä. Tästä ei taida paljoa sopivammaksi hetki mennä?

IMG_9901 

Sormukseksi mä olen jo ajat sitten ilmoittanut J:lle haluavani sileän, puolipyöreän ja valkokultaisen sormuksen, ja sellaisen J mulle myös valitsi. Kolmen millimetrin levyinen sormus on juuri sopivan levyinen. Tarpeeksi "näyttävä" ja kestävä, mutta kuitenkin niin yksinkertainen, ettei vihkisormuksen kanssa tulevaisuudessa tule ongelmia yhteensopivuuden kanssa. Häät meillä on varmaan parin vuoden sisään, mutta ne me aiotaan pitää blogin puolelta suurimmaksi osaksi poissa.

IMG_9936

Ja joo, oon aika onnellinen. ♥

36 kommenttia:

  1. Paljon onnea teille molemmille! Tällaiset uutiset aina vähän herkistävän, itsekin kun jossain lähitulevaisuudessa toivoisin vastaavani samaan kysymykseen :´)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Toivottavasti säkin pääset vastaamaan pian :)

      Poista
  2. Onnittelut vielä tätäkin kautta! Olen tosi onnellinen sinun puolestasi. :) Ja oma hääkuumeeni sen kun kasvaa...

    VastaaPoista
  3. Vau, onnea onnea onneaaa! <3 :)

    VastaaPoista
  4. Onnittelut vielä täälläkin! ^^

    VastaaPoista
  5. Paljon, paljon onnea kihlaparille! :)

    VastaaPoista
  6. Ihanaa, onnea! :) Ja päästä toki hääjuttuja blogiinkin. Itekin pitäs muutaman vuoden sisään vissiin juhlat järkätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pitää nyt katsoa, minkä verran halutaan jakaa hääjutuista blogin puolella, eiköhän sitä esim. pukujuttuja voi pohdiskella täälläkin :)

      Poista
  7. Onnea ! <3 Sen sä olet ansainnut :)

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus, tämmöiset jutut just pitää jakaa, näistä tulee kaikki varmasti iloiseksi!! :) Paljon onnea <3

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.