29.6.2013

Kuulumisia viikonlopulta

Asukuvia pukkaa taas! Mähän oon oikeen päässy käyntiin tän homman kans tänä vuonna! Ja lisäksi oon selkeesti löytänyt hyvän paikan asukuville. Kiva tausta, valoisa ja rauhallinen.

IMG_9979

Neule - Lindex
Farkkuleggarit - Peacocks
Reppu - Fjällräven Kånken
Tennarit - Converse

Tällaisessa asussa mä kävin tänään J:n kanssa syömässä keskustassa ja leffassa. Tykkäsin asusta muuten kovasti, mutta tällä viikolla on jotenkin aina onnistunut valitsemaan vaatteet, joissa on joko ihan liian kuuma tai ihan liian kylmä.

Tuo Lindexin puuvillaneule on kevään ja kesän myötä noussut mun ehdottomaksi suosikiksi tämän hetken vaatteistani. Samaten Peacocksin farkkuleggarit tuntuvat eksyvän jalkaan lähes aina, kun tarttee vetää pitkät housut jalkaan. Jalkaan vielä Converset, niin ei paljon mukavammaksi voisi asu mennä.

IMG_0049

Fjällrävenin klassikko Kånken löysi tiensä munkin kaappiin eilen, kun Partioaitassa oli hyvä tarjous. Oon jo pidempään harkinnut sen hankkimista, mutta aina vaan lykännyt ostoa milloin mistäkin syystä. Itselleni parhaaksi värivaihtohdoksi totesin tuon vihreän, vaikka vaaleanpunainenkin jäi kieltämättä kaivelemaan. Kirkkaankeltaista olin katsellut aiemmin netistä, mutta se ei sit livenä iskenytkään. Kirkkaansinisiä ei tuolla ollutkaan, sen haluaisin vielä jostain bongata livenä. Oon havainnut tuon jo aiemmin loistavaksi tilaihmeeksi muiden käytössä, mutta yllätyksenä tuli se, kuinka mukava tuo on kantaa täytenäkin, vaikka hihnat onkin aika ohuet. Veikkaan, että tää tulee nousemaan vielä yhdeksi mun vakkarilaukuista.

Ollaan tää viikonloppu pyhitetty J:n kanssa ihan vaan meille kahdelle. Oon ollut pari viikkoa taas päivätöissä ja J:kin ollut työmatkoilla, joten kahdenkeskistä aikaa ei ole samalla tavalla riittänyt, kuin yleensä. Maanantaina J lähtee taas pariksi päiväksi Etelä-Suomeen. Päätettiin siis ottaa vähän parisuhdeaikaa ja juhlistaa sekä meidän kihlausta että maanantaina täyteen tulevaan kahden vuoden yhteistä taivalta. Tänään oltiin tosiaan kaupungilla, huomenna ollaan luultavasti kotosalla ja laitetaan vimeinkin meidän parveketta kivempaan kuntoon kun löydettiin yksi kiva juttu tänään edullisesti Stokkalta.

Mulla on ensi viikolle tulossa postauksia aika paljon, mm. suosikkimeikeistäni, touko- ja kesäkuun ostoksista (vähän pelottaa laskea yhteen sitä summaa...) ja meidän parvekkeella meneillään olevasta pienestä projektista. Voisi myös vihdoinkin koittaa saada otettua kunnon kuvat tästä meidän kodista, johan tässä on kohta puolitoista vuotta asuttu! Kannattaa siis edelleen pysyä linjoilla :)

Niin, ja kiitos vielä kaikille kihlaukseesta onnitelleille! ♥

10 kommenttia:

  1. Olinko eka? Voi vitsit mikä reppukateus iski, minäki tahon! Ja onnee vielä täältäki suunnalta ihan tätsillä, itku silimässä luin tuota kosintapostausta :-D Ootte tuitui <3

    -Tiia

    VastaaPoista
  2. Mun on pakko sanoa, että nainen mä arvostan sua enemmän kuin ketään bloggaajaa!

    Blogis ei oo sitä muka niin täydellistä, mitä kaikki nykyteinit ihannoivat, että vartalo pitää olla pakkasenraiskaama pulkannaru, niinkuin jokaisella mallilla, vaatenukella kaupoissa, julkkiksella ja bloggaajilla on.

    Sua vois verrata mahtavasti Adeleen, joka on uskomattoman upea nainen sillä, että hän poikkeaa näistä riisitikuista. Niinkuin sinäkin! Olet kaunis, muodikas ja rohkea! Ihana nainen ♥

    T. Sun suuri fani :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, veditpä mut melkeen sanattomaksi! Kiitos ihanasta kommentista! ♥

      Poista
  3. Sinulla alkaa kivasti näkyä oma hiustenväri! Jotenkin innostun nykyään tosi paljon ihmisten omista hiustenväreistä. Ne käyvät monille, kuten sinullekin, todella hyvin, vaikka itse muistaisikin oman värinsä vain maantienharmaana ja tylsänä. Kutkuttaisi itsekin kasvatella oma väri takaisin, mutta pitää vielä miettiä, miten sen saisi parhaiten tehtyä, kun värjättyä hiusta on yli 60 cm. Kampaaja varmaan osaisi värjätä lähelle omaa väriä, mutta kampaajalla värjäys maksaa ihan älyttömästi näin pitkillä hiuksilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla onkin tavoitteena nimenomaan sen oman värin palauttaminen pikkuhiljaa. Vielä taitaa vaatia yhden tai kaksi leikkaus- ja värjäyskertaa, että saadaan punainen katoamaan latvoistakin. Yllättävän kivuttomasti tää on kuitenkin onnistunut, kun oon ammattilaisen luona käynyt värjäämässä. Tässä oli kuitenkin mullakin takana hurjat 8 vuotta punaisella värjäämistä, niin jos olisin itse alkanut pelaamaan, olisi lopputulos voinut olla aika kaamea.

      Poista
  4. Vähän oot nätti! Ja kiva asukokonaisuus, rento, mut tyylikäs. Ja mä odotan jo innolla seuraavia postauksia <3

    VastaaPoista
  5. Hei, ihanan rento asukokonaisuus ja onnittelut kihloista. :)

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.