29.4.2013

Täällä mä vielä olen

Välillä tuntuu, että on pakko ottaa vähän etäisyyttä tähän blogimaailmaan. Etenkin silloin, kun elämä stressaa ja ympärillä pyörii. Musta on tässä parin viikon aikana tuntunut pikkuhiljaa siltä, että ympäriltä kuuluu vaan huonoja uutisia. Ei siis ihme, että blogi ei ole niin innostanut, kun haluan kuitenkin pitää yleisen ilmapiirin täällä positiivisena. Oon nyt kuitenkin saanut omaa mielialaa onneksi taas nostettua ja hoidettua pari stressitekijää omasta elämästä pois alta, joten eiköhän tämä taas tästä. Kaikkea kun ei vaan millään saa muutettua paremmaksi, vaikka kuinka haluaisi. Pitää siis keskittyä niihin juttuihin, joihin pystyy vaikuttamaan.

IMG_7841

Reissuun on enää puolitoista viikkoa aikaa, ja mulla alkaa tulla jo vähän kiire kaikkien hommien kanssa, kun tässä on välissä vielä kaksi ylimääräistä pyhäpäivääkin. On tulossa pari juttukeikkaa, kirpparipöydälle pitäis viedä kamat huomenna (tämä ilta meneekin sitten hinnoittelun parissa, jee!) ja yhden ystävänkin kanssa pitäisi ehtiä viikonloppuna kaupungille juhlimaan. Blogiinkin mulla on iso kasa postausideoita jo valmiina. Reissun ajallekin tulen ajastelemaan jotain pientä. Joka tapauksessa halusin vaan tulla sanomaan, että blogi ei oo unohtumassa mihinkään, ja normaaliin postailurytmiinkin palaan mahdollisimman pian! Huomenna ainakin tuun kertomaan, mistä mun kirpparipöydän löytää ja vähän vinkkailemaan, mitä sieltä kannattaa bongailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.