8.4.2013

Cardiff, I Love You

Eilen se iski. Aivan järkyttävä ikävä Cardiffiin. Jostain syystä Wales vei mun sydämen aivan täysin jo kolme vuotta sitten. En varmaan ikinä unohda sitä fiilistä, mikä mulla oli kun istuskelin yksin keskustassa, hengitin sisään sitä tiettyä tuoksua, mikä siellä on aina ilmassa ja en ollut uskoa, että mä vihdoin olin siellä. Mä olin odottanut sitä matkaa yhdeksän vuotta. Se eka reissu oli monessa mielessä käännekohta mun elämässä, vaikka tajusin sen vasta paljon myöhemmin. Toinen matka Cardiffiin ei ehkä ollut niin ruusuinen kuin ensimmäinen, mutta se ei vähentänyt ollenkaan mun rakkautta sitä kaupunkia kohtaan.

Desktop1

Vaikka mä voisin palata moneen vierailemaani kaupunkiin vielä toisenkin kerran hiukan pidemmäksi aikaa, Cardiff on tähän mennessä ainoa kaupunki, johon haluaisin palata yhä uudestaan ja uudestaan. Toki, mulla on siellä sukulaisia, mutta palaisin sinne, vaikka sukulaiset olisivat muualla. Mä myös haluaisin viedä J:n Cardiffiin ja näyttää sille sen kaiken, mistä mä oon jo tässä parin vuoden aikana selittänyt ummet ja lammet. Mä haluaisin vihdoinkin ehtiä vierailemaan Cardiff Castlen sisätiloissa. Mä haluaisin ottaa kolmannen tatuointini taas Ink Cogniton Mollyn tekemänä. Mä haluaisin kierrellä St Fagansin alueen metsissä. Istuskella keskustan kahviloissa ja pubeissa. Viettää aikaa mun sukulaisten kanssa.

Desktop2

Miks en mä vaan voisi saada vaikka viikon reissua?

11 kommenttia:

  1. Voi että, toivottavasti pääset pian reissuun:)

    VastaaPoista
  2. St Fagansin <3....ja kaikki Cardifissa...oih!<3

    VastaaPoista
  3. Toisessa kuvassa oot mahdottoman kaunis, mutta ekassa näytät nuorelta ozzyltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDD Myönnän yhdennäköisyyden tukan osalta :D Onneksi en sentään näytä Ozzylta nykytilassaan :D

      Poista
  4. Muistin sun kopioimistapauksen viime kuulta, ja kirjoitin aiheesta postauksen mun blogiin, ja linkitin sun blogin siihen, toivottavasti asia on ok? :)

    VastaaPoista
  5. Cardiff on ihana! Ihan paras! <3
    Asuin itse siellä 2 vuotta ja ikävä sinne kalvaa edelleen aika ajoin... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä toinen koti<3 Onneksi saatiin asiat järjestettyä ja lähdetään kolmen viikon päästä :)

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.