31.3.2013

Terveisiä peiton alta

pipi

Voi hyvä luoja että osaakin olla hanurista tämä sairastaminen! Huomenna tulee täyteen viikko huonosti nukuttuja öitä, räkää, kurkkukipua, tylsyyttä ja voimattomuutta. Ja eilen multa tosiaan lähti ääni käytännössä kokonaan, eli olen nyt puhekiellossa. Ne, jotka tuntee mut livenä voi uskoa, että mä olen aika harvoin hiljaa. Ja niinhän se menee, että kun jokin asia kielletään, siitä tulee vielä entistäkin kivempaa. Eli nyt tekis mieli laulaa, pitää puhelinmaratoneja ja höpötellä karvavauvoille. Onneksi sentään J on moottorikelkkailemassa, eli  vähän helpompi olla puhumatta.

Oisko muuten teillä vinkkejä hyvistä blogeista, joita mulla kannattaisi tässä sairastellessa katsastaa? Oon melkolailla kaikkiruokainen, mutta toki olisi kiva, jos kirjoittaja olisi täysi-ikäinen, niin juttuihin on helmpompi samaistua. Ja sujuva teksti ja laadukkaat kuvat on must!

3 kommenttia:

  1. Yksi mun suosikkiblogeista on millamainen :) http://millamainen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia ja muutenki hyvän olone blogi! jään seuraa :)

    käy kattoon munki blogia
    hey-youagain.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Hei voit käyä tsekkailee munki blogia stinalottas.blogspot.fi

    ps koira on tosi söpö!

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.