30.3.2013

Kenkähaaveita

Mun flunssa on edennyt siihen pisteeseen, että mut on määrätty jo neljän ihmisen (J:n, äidin, tädin ja mummun) toimesta puhekieltoon. Tämä päivä onkin sit kulunut ihan täysin peiton alla, Netflixiä tuijotellen ja nettikauppojen tarjontaa tutkaillen. Mä haluaisin kovasti uusia kenkiä kevättä ja kesää varten, jotain värikästä ja mukavaa kiitos!


kengät

1. Conssit tähtiprintillä. Mulla on jo kolmet Conversen tennarit, ja ne on ehdottomasti yksiä mun parhaista kengistä. Koska nykyiset mulla on pinkit, valkoiset ja mustat, printticonssit ois vaan juuri sopiva lisä kokoelmaan.

2. China Girlin punaiset ballerinat. Oon etsiskellyt niitä täydellisiä, yksinkertaisia punaisia ballerinoja vaikka mistä. En vain millään tunnu löytävän paria, jossa yhdistyisi oikea malli, hyvä materiaali, oikea sävy ja yksinkertaisuus. Nämä liippaa jo läheltä, mutta sävy pitäisi nähdä vielä livenä.

3. Mintunvihreät herrainkengät Nobrandilta. Nämä tulivat vastaan ihan sattumalta, mutta ihastuin heti. En vain ole ihan varma, miten yhdistelisin nämä, joten pidän ehkä kuitenkin järjen päässä näiden kohdalla, ja jätän tilaamatta.

4. Vagabondin ruskeat Cortonat. Miialla on nämä mintunvihreänä, mutta itseni houkuttelisi enemmän nämä ruskeat. Olisivat monikäyttöiset ja neutraalit, mutta silti vaihtelua mun mustiin kenkiin. Noita voisi käyttää myös pidemmän aikaa keväällä ja syksylläkin, kun ovat kangastossuja lämpimämmät.

7 kommenttia:

  1. Cortonat on kyllä aivan ihanat. Niissä ei jalat huuda hoosiannaa pitkänkään päivän jälkeen, toisin kuin useissa muissa tennareissa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on täällä käynnissä aikamoinen taistelu itteni kanssa etten tilais niitä :D

      Poista
  2. Tämän otannan perusteella meillä on hyvin täsmäävä kenkämaku, nam. Minäkin olen himotellut Cortonoita siitä asti, kun näin ne ensimmäisen kerran. Tänään näin ne punaisina. Ihanuutta.

    Vaan hemmetti, kun mun jalan koko roikkuu Vagabondeissa just kahden numeron välissä! Vaikka sinänsä isompi koko tuntuu hyvältä, ei tule sellaista "istuu kuin hansikas" -fiilistä. Klonksuu. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väliinputoajan kohtalo on kamala! Mulla kävi yksien ihanien korkkareiden kanssa niin, että piti jättää kokonaan ostamatta, kun toinen koko oli niin pieni, ettei kengät jalassa pystynyt seisomaan kivun takia ja kokoa isommat ei pysyneet jalassa åohjallisten ym. Kanssakaan :(

      Poista
  3. cortonaiden kanssa tulisi itselläni mieleen se että väri pitäisi nähdä omin silmin!

    VastaaPoista
  4. Pakko liittyä Cortonoiden ylistäjien kuoroon. Omasta kenkähyllystä ne löytyy beeseinä, ja kaikin puolin mahtipopot on kyllä kyseessä! Saa nähdä, jos niitä hankkisi vielä toisenkin parin..

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.