4.2.2013

Tammikuun shoppailut

No niin, nyt olisi aika koota yhteen tammikuun shoppailut. Pari huomiota tähän alkuun:

- Koska tajusin aloittaa tämän projektin vasta keskellä kuukautta, oon hyvinkin saattanut unohtaa jonkun shampoopullon tms. alkukuusta ostetun pienen jutun pois listalta, ja etenkään niiden juttujen hinnat ei ole muistissa.
- Hinnat on olen pyöristänyt ylöspäin lähimpään euroon. Helpottaa laskemista vuoden lopussa.

IMG_5584

Tammikuussa tuli shoppailtua hiukan tavallista enemmän vaatteita, kiitos alennusmyyntien ja ihan aidosti tarpeen. Esimerkiksi mun ainoat mustat farkkuleggarit alkoi olla jo harmaaksi kuluneet, ja salille sopivia housuja mulla oli muutenkin vain yhdet, jotka on pikkuisen turhan väljät, ja joudun nostelemaan niitä jatkuvasti. Yksi neule tuli ostettua myös joululahjarahoilla, jotka oli korvamerkitty sitä varten. Kosmetiikkaa shoppailin suhteellisen maltillisesti, lähinnä korvasin loppuneita juttuja ja lisäksi laitoin seuraavan kolmen kuukauden ajalle taas LivBoxin tilaukseen.

Vaatteet:
- Mustat farkkuleggingsit, KappAhl, 40€
- Vihreä neule taskuilla, KappAhl, 13€
- Valkoinen palmikkoneule, H&M, 20€
- Harmaa trikoopaita USA:n lipulla, Carlings, 25€
- Niken urheilutoppi, Stadium, 20€
- Adidaksen urheilutrikoot, Stadium, 20€

Yht. 138€.

Kosmetiikka:
- 2 kpl XZ:n Tyrni-shampoota, n. 2,5€/kpl
- 2 kpl XZ:n Tyrni-hoitoainetta, n. 2,5€/kpl
- 2 kpl Adidaksen deodorantteja, yht. 4€
- Sunsilkin kuivashampoo, n. 4€
- Schwarzkopfin Got2be-hiuslakka, n. 6€
- 3kk:n LivBoxit, 42€

Yht. 61€.

Koko kuukauden shoppailujen summaksi tulee siis noin 199 euroa.

IMG_5593 

Hutiostoksiakin tuli tehtyä pari. Tuo vihreä neule, joka sovittaessa tuntui ja näytti tosi hyvältä päällä, mutta päivän mittaan huomasin, että se on kuitenkin mun makuun liian lyhyen mallinen. Sunsilkin kuivashampoo taas ei sovi mun hiuksille yhtään, mutta sitä ei voinut kyllä tietää ostohetkellä, kun oon kuitenkin kuullut tuosta enimmäkseen positiivisia kokemuksia. Muut vaatteet osui varsinkin ihan täysin nappiin, Adidaksen deodorantit oli uusi, mutta positiivinen tuttavuus ja Tyrni-shampoot ja -hoitsikat on mun suosikkeja jo pitkältä ajalta. LivBoxeista ei vielä voi sanoa mitään, ennen kuin tulevat postissa maalis-, huhti- ja toukokuussa. Tähän asti olen kyllä tykännyt kaikista saamistani bokseista.

2 kommenttia:

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.