10.2.2013

Reippailupäivä

Oho, viikko hujahti ihan ohi, vaikka en oikeastaan ole saanut mitään edes aikaan. Oon vaan nautiskellut mm. hyvästä ruuasta, uusista tyynyistä ja peitosta (Hyvästi niskakivut ja katkonaiset yöunet!), uudesta telkkarista ja Netflixistä. Tehnyt vähän töitä ja haaveillut rantalomasta.

insta1
insta2
Eiks oo tyylikkäät kypärälakit ja pipo meillä J:n kans? ;)

Tänään lähdettiin kuitenkin J:n ja Sennin kanssa ajelemaan kohti Hailuotoa heti aamusta. Käytiin J:n mökkimaisemissa kelkkailemassa meren jäällä. Senni sai juosta kolmisen tuntia vapaana pitkin hankia ja metsiä ja purkaa energiaa, kun taas mä opettelin ajamaan moottorikelkkaa vuosien tauon jälkeen. En ees muista, milloin olisin viimeksi ollut itse kelkan ratissa, ja vaikka mä olen ihan nössö, niin kivaa oli silti! Välillä käytiin lämmittelemässä ja paistamassa makkaraa vanhalla pilkkikopilla. Mä sain tuolla pilkkikopilla myös turpaani, kun J liukastui ahtaan kopin lattialla ja huitaisi vahingossa mua suoraan kyynärpäällä nenään. Onneksi tuosta ei tullut mitään jälkiä kuitenkaan, mulla kun pitää huomenna vielä lähteä kaupungille tekemään gallupia. Päätä vaan meinaa särkeä vähän.

Nyt ollaan taas kotona, ja laitetaan varmaan kohta taas joku leffa pyörimään. Painutaan sit aikaisin nukkumaan, että päästään aloittamaan uusi viikko pirteänä.


Mites teidän viikonloppu on sujunut? :)

4 kommenttia:

  1. Nuhaisena ja kiireisenä. :D

    Voi kun söpö koiruus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paranemisia! :D

      Senni on erityisen söpö silloin, kun se on saanut kunnolla purettua energiansa pihalla, eikä ole ihan ADHD-överi-iltavillit päällä :D

      Poista
  2. Laskiaissunnuntain viettoa nykymalliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyl oisin mielelläni lähteny pulkkamäkeenki! :D

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.