11.2.2013

Puistolassa

IMG_5653IMG_5662 

Helloooo! Mites se arkinen aherrus on taas lähtenyt käyntiin? Maanantait on yleensä aika perseestä, mutta mulla oli kyllä tänään oikein kivaa. Aamu meni sohvalla vanhaa teinivuosien lempparisarjaa, Roswellia tuijotellen. Olin oikein mukavasti uppoutunut fanityttömoodiin sohvalle haalariin hautautuneena ja hymy korvissa, kun löysin vihdoin keinon nähdä kakkos- ja kolmoskaudetkin kokonaan, ykköskausi mulla onkin itsellänikin DVD:llä. Sit Sita huuteli Facebookissa seuraa. Treffattiin Sitan kanssa vähän extempore keskustassa, hyödynnettiin ihana auringonvalo ja otettiin vähän kuvia Rotuaarilla, minkä jälkeen suunnattiin sit herkuttelemaan. Päätettiin testata Puistolan deli, jossa ois tarjolla ollu ihan mielettömän söpöjä ja överimakean näköisiä leivoksia. Päädyttiin kuitenkin molemmat tomaatti-pesto-mozzarellaleipiin, jotka oli ihan mielettömän hyviä siitäkin huolimatta, että mä en yleensä tykkää oliiveista yhtään. Höpöteltiin taas niin vauhdilla, että pari tuntia meni ihan huomaamatta, ennen kuin lähdettiin omille teillemme. Juttua riittää ihan älyttömästi, vaikka kauaa ei vielä ollakaan tunnettu. Tää blogiharrastus on kyllä ihan mielettömän kiva siitä, että tässä pääsee tutustumaan aivan ihaniin ihmisiin! ♥

IMG_5666IMG_5669IMG_5670IMG_5674IMG_5677

Mulla oli vielä treffien jälkeen vuorossa vähän työhommia gallupin muodossa (pakko herätä huomenna ajoissa kirjoittamaan työjutut valmiiksi) ja pistäydyin vielä Stokkalla shoppailemassa parit huulipunat. Varsinaisena asiana mulla ois ollut etsiä J:lle ystävänpäivälahjaa, mutta se jäi nyt vielä huomiselle tai keskiviikolle. Mut aika hyvä idea mulla kyllä on jo sen suhteen. Tän viikon aikana pitäisi vielä järkkäillä leffailtaa kaveripariskunnan kanssa, ja perjantaina on luvassa ravintolaillallinen mun vanhempien kanssa.

Pitkästä aikaa nyt on viimepäivinä näkynyt tuota aurinkoakin, mikä kyllä ihan selkeesti vaikuttaa aina positiivisesti mielialaankin. Pimeys ei vaan oo mun juttu. Tämän päivän fiiliksiäkin pääsi varjostamaan ainoastaan jäätävä tukkakriisi. Pakko päästä kampaajalle ja pian! Kivaa alkavaa viikkoa teillekin, sieltä se kevät pikkuhiljaa vielä tulee!

20 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Haha, kiitti! :D Mä taas just tänään kirosn ne taas alimpaan helvettiin, mokomat kun valuvat koko ajan :D

      Poista
    2. Tiina, mä voisin antaa semmosen pikkuvinkin housujen ostoon,että jos pöksyt tuntuu aivan just sopivilta housut todennäköisesti löystyy käytössä.
      Joten kannattaa ostaa housut jotka tietenkin menee kiinni ja näin mutta on iihan pikkasen naftit,sillä käytössä ne muotoutuu sopiviksi.
      Itselläni ainakin näin pikkasen isokokoisempana tuo vinkki on toiminut loistavasti! (:

      Poista
    3. Tuo vinkki on tiedossa ja noudatankin sitä, ongelmana on vaan se että a) tilasin nuo housut Forever21:ltä netistä ja b) oon niiden oston jälkeen laihtunut/kiinteytynyt jonkin verran, mutten vaan malta olla käyttämättä noita, kun ovat niin kivat muuten :D

      Poista
  2. Vähän säälittävää että hännystelet ja mielistelet Sitaa pelkästään lukijoiden toivossa! Nääki kaikki kuvat on salettiin Sitan ottamia, et sä osaa kuvata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, nyt mä paljastuin :(

      Poista
    2. Kunnon idiootti anonyymi. Tiedoksi, MIE pyysin Tiinaa ottaan asukuvia ja Tiina on kuvannut nuo kahvilakuvat koska sillä on parempi kamera kuin mulla ja se on parempi ottaan kuvia kuin me. Pidä pääs kiinni asioista joista et tiedä yhtään mitään ja hanki elämä ettei tarvi olla täällä yhdeksältä aamulla kirjoittelemassa säälittäviä kommentteja.

      Haleja Tiina, oot ihana <3

      Poista
    3. Haleja Sita <3 Siekin oot ihana!

      Poista
    4. Ei hitto noita anonyymejä :D:D Siis voi veljet mitä "ajatuksen juoksua" :D Tekstissä lukee selvästi, että "SITA huuteli seuraa", mitä kohtaa anonyymi ei ymmärtänyt?! :D:D

      Poista
    5. Eihän sitä kato tiedä, jos vaikka oisin aivopessyt Sitan kehumaan mua ;) No ei vaan, en mä kyl tiedä mistä näitä riittää :D

      Poista
    6. Ohhoh, melko kärkkäitä ja tylyjä vastauksia jonkun anonyymin yksittäiseen kommenttiin..

      Poista
    7. Täytyykö haukkuihin sitten vastata erityisen kauniisti?

      Poista
  3. ihanan näkönen kahvila! nyt alko tekeen mieli kakkua :) ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on tehnyt mieli maistaa tuota pätkiskakkua eilisestä asti! :D Ja kiitti!

      Poista
  4. Oon huomannut saman tuon auringonvalon kanssa! Mieli selvästi piristynyt. Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  5. Todella kiva blogi sinulla, kirjoitat hyvin. (:
    Lisäksi hurjasti plussaa tuossa sivulla olevista kuvista: moottorikelkkailuu.... :D Tykkään!
    -Lukijaksikin liittynyt moottorikelkkailija

    VastaaPoista
  6. Ääk, ihanan näkösiä leivoksia! :-D En oo koskaan käyny tuolla Puistolassa, mutta pitääpä kyllä piipahtaa siellä joku kerta kun on noin kivan näköinen paikka. :-)

    Ps. Tosi kiva blogi sulla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla vieläki kaivelee kun en maistanu tota pätkiskakkua! :D Kiitos! :)

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.