14.2.2013

Kevättä mielessä

Tilaus

J halusi eilen päästä helpolla ystävänpäivälahjan suhteen, joten tilattiin sitten mulle pieni paketti Forever21:ltä. Mukaan pääsi tuo jo aiemmin ihastelemani bleiseri, musta neuletakki niittikoristeilla ja pari perustoppia. Selkeesti kevät ja kesä jo mielessä vaatteiden suhteen. Mä itse ostin J:lle lämpimät sukat, kun se niitä pyysi, ja lisäksi lahjakortin amerikkalaiseen parranajoon.

Tänään tehdään hyvää ruokaa, ja ajattelinpa vielä ostaa kevään ekat tulppaanitkin.
Mites ystävänpäivä sujuu teillä?

8 kommenttia:

  1. Oih, ihana tuo neule niiteillä!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania vaatteita! Mie ostin Tuukalle kitaralehden ja turkinpippureita ja se ei varmaan oo muistanu koko ystävänpäivää... Perus me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut pääsette kuitenki tänä viikonloppuna söpöilemään! :D

      Poista
  3. Oi tosi kiva tuo neule jossa niittejä. Nuo alhaalla olevat topitkin on mun mieleen! Tykkään sun tyylistä, mitä nyt oon blogiasi selaillut :) Vaikutat positiiviselta ihmiseltä ainakin näin ruudun takaa katsottuna!

    VastaaPoista
  4. Haha, munkin lemppari on toi niittineule, niinku näyttäs olevan muidenkin kommentoineiden :3 Ja osaispa itekki käyttää tommosia kirkkaita printtijuttuja !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin yritän opetella käyttään printtejä! :D Tällä hetkellä villein printti mulla on skottiruudut että :D

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.