11.12.2012

Voimabiisit

Henna heitti mua seuraavalla haasteella:


"Kaikilla varmasti on biisi, joka saa hyvälle tuulelle? Tai biisi josta saa paljon energiaa? Minulla ainakin on ja uskon, että sullakin on. 
Jokainen on erilainen ja eri biisit kolahtaa ihmisiin erilailla. Se biisi mikä saa kaverin patterit latautuun täysiin, ei välttämättä iske itseen juuri yhtään. Pitää löytää se juuri oma biisi. 
Haaste kuuluu näin: Listaa kolme(3) omaa Voimabiisiä. Kappaletta jotka saa hyvälle mielelle. Josta saa energiaa ja nimenomaan positiivista energiaa. Biisit jotka saa tanssijalat pakostakin hyppimään. Kerro pienellä tekstinpätkällä biisistä, miksi juuri se. Jaa kavereille ja haasta kolme(3) bloggaajaa listaamaan omat Voimabiisinsä. 
Tämä voi olla vaikeaa, koska biisejä on miljoonia, niistä on vaikea löytää juuri niitä mitkä haluaisi jakaa kaikille.  



Huom! Kyse ei nyt kuitenkaan saa olla pelkästään hyvästä biisistä, mitä on kiva kuunnella, vaan nimenomaan biisistä josta saa voimaa. Biisistä, joka nostaa sut taas jaloilleen ja saa huomaamaan, että Elämäähän tämä vain on."



Tää oli itseasiassa tosi vaikee haaste. Musiikki yleensäkin on mulle sellanen voimavara, että vaikea valita niitä juttuja, mitkä antaa sitä voimaa eniten. Mutta tällä hetkellä kovimmin iskee nämä kolme biisiä.


 



Icona Pop ft. Charli XCX - I Love It - Mulle on itseasiassa aika harvinaista, että biisi iskee tuoreeltaan lujaa, oon yleensä vähän vanhemman musiikin ystävä. Lisäksi vielä se, että ihan näin purkkaista poppiakaan en yleensä hirveästi kuuntele. Tässä biisissä on kuitenkin ihan loistava asenne, ja jo ihan ekalla kerralla kun kuulin tämän, mulla oli sellainen olo, että pitää päästä hyppimään ja tanssimaan. Mä tosin olin silloin autossa, joten tyydyin kääntämään volat kaakkoon.




Samuli Putro - Tavalliset hautajaiset - Mitähän tästä voisi sanoa? Oon ennenkin hehkuttanut täällä Putroa. Nää lyriikat vaan iskee jonnekin syvälle. Tässä on tiiättekö sellasta positiivista fiilistä, että elämä ei ehkä aina oo mennyt ihan oppikirjan mukaan, mutta nautittu on silti täysillä.




Tehosekoitin - Maailma on sun - Tää on sellanen biisi, jota kuuntelin tosi paljon pari vuotta sitten, kun erosin silloisesta poikaystävästäni. Ja siitä asti tällä on ollut tosi positiivinen vaikutus mun mielialaan. Että mähän pääsin hei irti! Tätä pitäis kuunnella keskikesän kaatosateissa, että pääsis parhaiten fiiliksiin.



Ja haaste lähtee eteenpäin seuraaville tyypeille: Lindsay, Foxie ja Annastiina.

6 kommenttia:

  1. Haa kiitos! :D Pitääpä laittaa mietintämyssy päähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TÄä onki kuule yllättävän vaikee! :D

      Poista
  2. Kivoja biisejä, kuuntelin ne läpi enkä ollut yhtäkään kuullut ikinä ennen! Oon varmaan elänyt jossain tynnyrissä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaks ekaa on suht tuoreita ni ei yllätä niin paljoo, mut mitä, et tehosekottimenkaan biisiä?! Miten on mahdollista? :D

      Poista
  3. Joo, pitääpä tehdä tämä.. Tosin ehkä voisi ensin lukea huomiseen tenttiin. :D

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.