10.12.2012

Pieleen menneet joulukortit

Kivaa toista adventtia!

Tänään meillä oli tarkoituksena kuvata väähn joulukorttikuvia sekä jouluntoivotuskuvia tänne blogin puolelle aattoa varten, mutta nämä meidän mallit oli vähän eri mieltä asiasta. Vai mitä sanotte näistä ilmeistä?

IMG_5070 IMG_5046 IMG_5067

Ei sitten kidutettu enempää raukkoja, keksitään jotain muuta. Mut hei, näättekö mikä mulla on päässä?? Mun ikioma blingbling-tonttulakki! Eka tonttulakki varmaan kymmeneen vuoteen mikä mahtuu mun jättikokoiseen päähän. Ja ensimmäinen tonttulakki tollasella ihanalla karvareunuksella, mitä oon ikinä omistanut! ♥

4 kommenttia:

  1. Voi raukkoja :D Voin kuvitella, mitä meidän otus olisi mieltä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi ei yleensä ole kuvailuista moksiskaan, mut nyt oli ilmeisesti ihan kamalaa kun oli kulkusia ja tonttulakkeja :D

      Poista
  2. No kivaa teillä ainakin näyttää olleen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ja J:llä oli, karvakamuista en niin menis vannomaan :D

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.