21.11.2012

Pipi

Että tämmönen supertylsä viikko sitten. Maanantai-iltapäivä mulla meni OYS:n päivystyksessä. Mulla on kaksi kertaa aiemmin ollut virtsatieinfektio. Molemmilla kerroilla tulehdus nousi munuaisiin, ja tuloksena oli sairaalareissu. Viimeksi tämä sattui vuonna 2008 juuri AMK:n ekalla viikolla, ja olin lopulta melkein kaksi viikkoa sairaslomalla.

Nyt kun sitten VTI iski taas, olin pikkupaniikissa sitten hakemassa antibioottikuuria heti, ettei tilanne pääsisi pahemmaksi. Nyt ollaan oltu pari päivää ihan hissuksiin kotona kuumeessa, ja sekä mulla että Sennillä meinaa pää levitä kun ei päästä kunnolla lenkille. Onneksi isi on auttanut ja pari kertaa käyttänyt Sennin pidemmällä lenkillä ♥ Mä taas olen katsonut miljoona jaksoa Bonesia ja aika paljon Once Upon a Timea, lipittänyt sitruuna-limevissyä ja kokista nappaillut lääkkeitä. Ja syönyt ihan liikaa karkkia, jota meillä on mun viime viikolla vietettyjen synttäreiden ja Tornion reissun jäljiltä.

Toivottavasti muilla on kivempi viikko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.