29.11.2012

Päivän piristys

Tää päivä oli suurimmaksi osaksi suoraan sanottuna aika paska, lukuunottamatta kaverin kanssa kahvittelua. Isoiso piristys oli kuitenkin se, että Membersiltä tilaamani China Girlin nilkkurit tuli tänään. Konjakkiset kiilakorkonilkkurit on ihan mielettömän kevyet ja mukavat jalassa. Kumipohja ei lipsu ja kaiken lisäksi nää on aitoa nahkaa! Hintaakin jäi alle neljäkymppiä, kun sain kympin lisäalennuksen kun pari tuttua tilasi tuolta kans.

IMG_4825

Äiti sanoo, että mulla on tarpeeksi kenkiä, ja nämä pitäisi palauttaa, mutta en tahdo. Sanokoot mua kenkäfriikiksi!

 //EDIT: Aika paha, bongasin nää Nellyltä myös kokomustina.... Harmi, että ovat siellä täysihintaiset. Ehkä joskus myöhemmin?

6 kommenttia:

  1. Kenkiä ei voi olla liikaa! :D Ihanat nilkkurit, itseltä puuttuu vielä ne korolliset kaverit tältä talvelta, metsästys jatkukoon ;)

    http://suck-my-success.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä! :D Onnea metsästykseen!

      Poista
  2. On kyllä todella kauniit kengät! Tykkään :) Paitsi noi korot O.O niiden kanssa en osais kävellä sitten yhtään. Oon kyllä niin kömpelö kaikkien korkeiden kenkien kanssa että huh. Paitsi hyvä mun on puhuu kun oon onnistunut nyrjäyttämään nilkkani balleriinat jalassa :D

    Sinulle on haaste: annisuvisuo.blogspot.fi/2012/11/haaste-winterlicious-tag.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyl yllättävän helpot :) Kiitos haasteesta!

      Poista
    2. Ihan taivaalliset kengät ♥_♥

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.