27.11.2012

Hobitti ♥

Kuva täältä.

Olin 13-vuotias, kun näin ensimmäistä kertaa Sormusten ritarit. Pelkäsin Klonkun silmiä niin paljon, että mun piti nukkua seuraava yö vanhempien huoneessa. Ihan heti ei siis Keski-Maa iskenyt hyvällä tavalla, mutta jossain vaiheessa ihastuin tarinaan ihan täysin. Oon pari kertaa lukenut TSH-trilogian, Hobittia en vielä toistaiseksi ole ehtinyt lukemaan, mutta sekin tässä olisi tarkoitus tehdä.

Tällä hetkellä mulla on J:n sivistysprojekti kesken vielä, se kun ei ennen mua ollut nähnyt yhtäkään THS:n osaa. Nyt kuitenkin ostin liput meille Hobitin ensi-iltanäytökseen heti siihen 12.12. yönäytökseen, eli asia pitää saada kuntoon tässä parin viikon aikana. 

Ja täytyy kyllä sanoa, että oon aika innoissani tuosta ensi-illasta. Taru sormusten herrasta on kuitenkin yksi niistä syistä, joiden takia mä olen löytänyt leffamaailman.

4 kommenttia:

  1. Mie oon lukenu Hobitin varmaan miljoona kertaa, tai ainakin siltä tuntuu :D Jotenkin pelottaa mennä kattomaan se leffana, mutta toisaalta kun puikoissa sama mies joka toi TSH:nkin erittäin loistavana versiona valkokankaille, niin ehkä pelko turhaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaverikin sanoi olevansa epäileväinen, mutta mäkin luotan kyllä Jacksoniin :)

      Poista
  2. Tuo pitää ehdottomasti käydä itsekin katsomassa :) Aloin joskus lukea tuota Hobitti kirjaa, mutta en koskaan päässyt loppuun, koska se oli niin tylsä. Se kirja aiheutti myös ennakkoluulot koko TSH -sarjaa kohtaan ja innostuin leffoista vasta sen jälkeen kun kaksi osaa oli jo ilmestynyt. Kirjaa en ole koskaan lukenut. Poikaystäväni ei voi sietää TSH:ta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en aluksi meinannut millään saada luettua TSH:ta loppuun asti, vaan aina se jäi kesken :D Mut kyl se lopulta onnistui.

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.