10.10.2012

Syksyn kivoimmat

Vaikka kelit alkavat olla aika karmeat, ja pimeys väsyttää, päätin listata viime viikkojen kivoimpia juttuja mieltä piristämään. Tästä alkaa samalla uusi kategoria blogissani, eli eri juttujen listaukset ytimekkäästi ranskalaisin viivoin. Ihan vaan siksi, että listat on kivoja!

IMG_3911 
IMG_3912

- J on ollut paljon kotona parin viikon työputken jälkeen.
- Ollaan päästy rentoutumaan mm. Dexterin ja leffojen parissa.
- Senni oppii uusia juttuja joka päivä.
- Peppikin alkaa hyväksyä Sennin, vaikka Sennin innokkaat leikkiin haastamiset vielä vähän ärsyttää.
- Kymmenen kuukauden karkkilakko on toistaiseksi ohi, vaikka olen päättänyt aloittaa tammikuussa uudestaan.
- Tilasin meille kotiin Aku Ankan. Keskiviikot on siis pelastettu! Joku voisi sanoa, että 22-vuotiaan pitäisi tilata jotain fiksumpaa, mutta kun on pienestä asti kasvanut Akkarin parissa, niistä nauttii edelleen.
- Työkeikkoja on tässä kuussa tiedossa reilusti.
- Mua pyydettiin blogini ansiosta kirjoittamaan syyskuussa lanseeratulle Vaikute.net-verkkojulkaisulle pientä juttua.
- Ruskaa riittää edelleen.
- Sain J:ltä collegehaalarin! En ikinä maksaisi kotihengailuvaatteesta yli satasta, joten päädyttiin Stadiumin siniviolettiin versioon. En halua riisua tätä koskaan, on nimittäin maailman pehmein ja mukavin vaate. Nukuin tässä jopa päikkärit ilman peittoa!

IMG_3968

Mikä teitä piristää tänä syksynä?

3 kommenttia:

  1. Mua ei piristä ainakaan se, että isä unohti lupauksensa ja lopetti toukokuussa varoittamatta mun Aku Ankan maksamisen. Se oli tullut jo vuodesta 1990, ennen kuin opin lukemaankaan! Nyyh. Aku oli myös jonkinlainen viimeinen side lapsuudenkotiin, ainoa asia, jonka isä vielä maksoi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :< Meillekin Aku Ankka on tullut kotiin jo silloin kun mä oon ollut ihan vauva vielä, vaikka meillä kyllä oli taukojakin. Sillon vaan luettiin sit vanhempia lehtiä, mitä oltiin joskus saatu.

      Poista
  2. Määh! Meilläkin vanhempani lopettivat Akkarin tilaamisen nyt syksyllä ja katkera olen, oon aina kotiakotia (=lapsuudenkotiin) mennessä aina lukenut niitä kasan nyt kun kauempana asun. :D

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.