11.10.2012

Onks kukaa nähny mun mopoo?

Pääsi nimittäin vähän karkaamaan käsistä tämä Hullujen päivien shoppailu tänään. Mulla oli aamulla yhdeksältä juttukeikka kaupungilla, ja sen jälkeen piti vielä tehdä vähän gallupia. Kolmelta oli kaverin kanssa treffit Bisketissä, enkä viitsinyt lähteä bussilla edestakaisin käymään kotona. Suuntasin siis Stokkalle, josta oli tarkoitus hakea Sensain 38C-ripsarin tuplapakkaus. Sen mä löysinkin, mut sit oli liikaa luppoaikaa...

IMG_4043

Ripsarin lisäksi mukaan tarttui nimittäin muutakin. NOOMin laivastonsininen palmikkopoolo ja saman merkin beiget sammarit. Leffahyllyistä pysyin tällä kertaa erossa, mutta nappasin vajaan neljän euron hintaisen pokkarin, kun en aiemmin ole Himoshoppaajia lukenut. Oon Thaimaan reissun jälkeen koittanut vähän elvytellä lukuharrastustani, ja tuo on mukavan kevyttä luettavaa sitten. Ja kävinpä myös Ginasta hakemassa puuvillaisen, valkoisen neuleen, joka on mun mielessä ollut jo vaikka kuinka monessa asussa, en vaan ole sopivaa neuletta nyt omistanut. Vaatteet tulee tosin varmasti näkymään vielä paremmin asupostauksissa.


Untitled-1

Ja sitten se paras ostos. Oon jo pidemmän aikaa tarvinnut simppeliä, vähän isompaa mustaa arkilaukkua työpäiviä varten, kun myin muutaman vanhan laukun bloggarikirpparilla elokuussa. Oon jo ollut menettämässä hermoni, kun kivaa laukkua ei sopivaan hintaan tahtonut löytyä. Nyt kuitenkin tärppäsi, ja ostin Benettonin Candice-laukun vajaalla 46 eurolla. Tykkään hurjasti, kun tuota voi kätevästi kantaa olallakin, mikä on mulle ihan ehdoton kriteeri työkäytössä.

IMG_4038

Että tämmöistä tällä kertaa, mitäs muut on löytäneet Hulluilta päiviltä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.