23.10.2012

Jäsen

IMG_4465

Noni, nyt on sit hommattu salikortti Beauty Centerille, kengät on tulossa, eilen hain pari uutta treenipaitaa... Ja mua jännittää aika törkeesti, mutta niin tässä vaan ollaan kuntosalin jäseniä. Torstaina mulla on tapaaminen ohjaajan kanssa, ja lähdetään suunnittelemaan mulle saliohjelmaa, ja sunnuntaina ajattelin lähteä Bodystep-tunnille. Josko sitä vähintään pari-kolme kertaa viikossa tulisi nyt käytyä salilla, ettei mene kortti ihan hukkaan. Tää on mulle aika iso askel, että alkaa pääkoppa olla siinä kunnossa, että uskaltaa mennä salille, etenkin yksin. Mutta tuleepahan taas lisättyä liikunnan määrää. 

Nyt mä suuntaan ensin kauppaan hakeen pastasalaatin aineksia, ennen kun kaveri tulee taas käymään. Illalla pitäis vielä yhden toisenkin kaverin kanssa lähteä käyttään Senniä koirapuistossa. Ihan kiva että on muutakin ohjelmaa, kun työstressi!

2 kommenttia:

  1. Kerro kokemukset! Oliko kivaa? Tylsää? Tuliko kipinä vai sammuiko se vähäinen.

    Nimimerkillä pitäisi rydistäytyä. :)Aina joku toinen asia vie voiton..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kivaa! Kipinä kyllä tuli, vaikka loppuviikon kuumeilu estikin salille menon. Postaustakin on tulossa aiheesta :)

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.