29.8.2012

Step by Step - 101

“Kerro kymmenellä kuvalla, mistä aineksista sinun blogisi on tehty. On haastavaa rajoittaa koko blogin aihepiiri kymmeneen kuvaan! Haasta viisi bloggaajaa samaan, ja muista kertoa keneltä itse sait kuvahaasteen! Mistä sinun blogisi on tehty…. sokerista, kukkasista, inkivääristä, kanelista? :)“


Tämmöisellä haasteella minua heitti Puf. Ja olipa muuten yllättävän vaikeaa miettiä näitä! Mutta tässäpä tulee, Step by Step on tehty seuraavista aineksista, sekoitussuhde vaihtelee:

1. Omasta tyylistä

IMG_0291

2. Kosmetiikkalöydöistä

IMG_3131 

3. Hyvästä ruuasta

IMG_9847 

4. Viihteestä

IMG_0221 

5. Elämästä nauttimisesta

IMG_0562 

6. Elämäntaparemontista

IMG_9966 

7. Uusien asioiden tutkimisesta

IMG_1545 

8. Valokuvauksen opettelusta

IMG_1552 

9. Asioiden pohdinnasta

IMG_2528 

10. Arjen pienistä, onnellisista hetkistä

IMG_0094

Ja haaste lähtee eteenpäin seuraaville bloggareille:

Noora, MariaVeera, Henna ja Aija.


PS: Päivän naurut! Lupaan, ettei huulipunassa ole karvoja tai muita ylläreitä, kuten joku nyt luulee.

7 kommenttia:

  1. Ihana toi elämästä nauttimisesta kuva <3

    VastaaPoista
  2. 9. Asioiden pohdinnasta :DD
    Viimeinen kuva on kyllä ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ja joo, mä oon ehkä pikkuisen rakastunut tohon apinaan :D

      Poista
  3. Kappas, miten oot mun Deminickin tänne löytäny :D Vaikka eipä sen väliä... Mun täytyy koittaa jos keksin noi kymmenen!

    Mut hei sähän oot oikeen julkkis kun touhujas jaksetaan päivitellä palstoilla... Hehheh :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :D Liikaa demitystä, jäänyt sun nikki sieltäkin mieleen :D

      Poista
  4. Jeejee, kiitti haasteesta. Pitäiski taas blogata. Tosin en keksi kymmentä. 1. Minä 2. Matkat ja siinä se :D Mut kokeillaan.

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.