5.7.2012

The Versatile Blogger

Mirppu muisti minua "The Versatile Blogger" -tunnustuksella, suurkiitokset!

1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform the bloggers of their nominations.
3. Share 7 random facts about yourself.
4. Thank the blogger who nominated you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.
 
Ja ne seitsemän faktaa...
 
1. En juo lainkaan kahvia, teetäkin vain pakon edessä. Aamu lähtee parhaiten käyntiin kaakaolla, joka on tehty kylmään maitoon kolmella ja puolella teelusikallisella Dumle-kaakaojauhetta.
2. Olen tiennyt haluavani toimittajaksi jo ala-asteella.
3. Minulla on tällä hetkellä kaksi tatuointia. Haluaisin vielä kolme, sitten saa riittää.
4. Olen aamu-uninen, laiska ja sotkuinen. Silti olen vähän kateellinen niille, jotka jaksavat herätä aamulenkille ennen töitä ja joiden koti näyttää sisustuslehden artikkelilta.
5. Olen aika mielikuvitukseton kokki, mutta bravuurini vievät usein kielen mennessään.
6. Paras tapa rentoutua on hyvä leffa tai pari jaksoa lempparisarjaa.
7. Minulla on krooninen matkakuume.
 
Anteeksi, osoitan laiskuuttani jälleen kerran, enkä laita tunnustusta eteenpäin, sillä mun mielestä tää on jo suurimmalla osalla suosikeistani ollut.

1 kommentti:

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.