8.7.2012

Toimittajan työasu

Pitkästä aikaa asukuvaa! Tämän näköisenä hiihtelin toimituksessa viime viikolla, kun ilmat alkoivat pikkuhiljaa lämmetä. Mulla on töitä vielä viikko jäljellä, ennen kuin palaan taas keikkahommiin. Toivottavasti mä ehtisin vielä nauttimaan helteistä töiden loputtuakin, ettei kesä jää ihan parin päivän mittaiseksi, tänään nimittäin sataa taas. Tänään olisi tarkoitus vielä suunnata Kempeleeseen hankkimaan kissavauvakuumetta, ja tsekkailemaan POROK:in kansainvälistä kissanäyttelyä.

IMG_1485

Farkut - H&M
T-paita - H&M
Huivi - Italian tuliainen kaverilta
Kengät - Spiritstore
Laukku - Cristelle & Co
Korvikset - New Look


IMG_1487

Ja tähän loppuun vielä, täysin parantunut tatuointini! Tuo parani kyllä ihan supernopeasti, rupi oli kokonaan kadonnut viikossa, ja ihokin palautui ohuesta ja liukkaasta normaaliksi parin viikon sisään. Tykkään edelleen ihan hulluna, tuo on just niin mun näköinen kun vain voi olla. Lintu itsessään symboloi mulle muutamankin vaiheen päättymistä mun elämässäni, narsissi taas on Walesin kansalliskukka, ja on mukana tuossa sen takia, että Wales ja Cardiff tulevat aina olemaan mulle erityisen tärkeitä paikkoja.

4 kommenttia:

  1. Käytiin miehen kanssa eilen tuolla kissanäyttelyssä ja sieltä tuli lähdettyä pois vielä isomman kissakuumeen kanssa kuin mitä se oli sinne mentäessä. Kaikki ne ihanat mettäkissat ja ragdollit ja muutamat pennut mitä siellä näki ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon :D Meillä jäikin sit käymättä kyllä, kun ei saatu itteämme liikkeelle ajoissa, harmi :(

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.