20.7.2012

Tänään lähti talviturkki!

Jes, en sentään niin nössö ollut että talviturkki olisi pysynyt niskassa koko kesän (Thaimaassa sitä ei enää pois saakaan, koska rantalomia ei lasketa). Tultiin tänään Iihin viikonlopuksi vahtimaan koiria, ja pitihän sitä käydä omassa rannassa uimassa. Ihan sama että niin ilman kuin veden lämpötilat oli siinä 15 asteen paikkeilla ja että mulla meni about puoli tuntia siihen, että pääsin kunnolla uimaan asti. Kivaa oli!

IMG_0104

IMG_0103

Illin ranta on mulle ihan mielettömän rakas paikka, pienempänä tuolla tuli kesäisin uitua neljä kertaa päivässä, ja mun rippikuvakin on kuvattu tuon rannan vesissä. Isä ja kummisetä soutivat mut silloin mekkoineni ja kukkineni keskelle jokea kivelle istumaan, ja siellä otettiin kuvat. Ei ihan samanlaisia muuten löydy monilta! Talvisin mä olen tuosta rannasta lähtenyt pyörän kanssa tai kävellen jäätä pitkin joen yli, koska tuo reitti lyhensi koulumatkaa noin puolella. Tuolla on pystynyt välillä myös luistelemaan. Uutena vuotena tuolta näkee raketit ihan mielettömän hyvin, kun ihan vieressä ei ole katuvaloja himmentämässä ilotulituksia.

IMG_0094

Uudet bikinitkin pääsi testiin, ja hyvin pysyy päällä. Naruviritelmät on raivostuttavia, kun ne löystyy aina, ja aiheuttaa vilautteluvaaran. Testailtiin myös uutta lelua, Thaimaan reissua ja festareita silmällä pitäen ostettua vedenkestävää kameraa, Canonin PowerShot D20:ä. Ei oo ihan järkkärilaatua, mutta tykkään kovasti. Ja onhan tuo ihan tosi paljon kevyempi kantaa mukanakin.

2 kommenttia:

  1. EIKÖ RANTALOMIA LASKETA? Oon laittanu talviturkkini sen varaan ku se ei oo kovin usein Suomen vesiin päässy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tietenkään lasketa! :DD Muutenhan koko homma ois iiiiihan liian helppoa :D

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.