16.5.2012

Yökyläilijä

Tämä alkuviikko on mennyt tylsästi flunssassa ja koulu- ja työhommien parissa, joten mitään sen kummempia kuulumisiakaan mulla ei ole. Eilen sain kuitenkin erään söpöläisen piristämään päivääni. Piti käyttää meidän vanhinta koiraa Wiiviä, eläinlääkärissä nisäkasvainten takia, ja Wiivi jäi sitten kyläilemään mun ja J:n luo yhdeksi yöksi. Kissat arvostaa, mutta kyllä nekin pikkuhiljaa aina tottuu koiriin.

IMG_9909

Wiivillä onkin sitten iso leikkaus edessä maanantaina, kun poistetaan sekä ne kasvaimet että kohtu, mutta onneksi kasvaimet ei olleet pahalaatuisia, eli etäpesäkkeitäkään ei löytynyt. Itselle oli aika kova paikka käyttää Wiiviä tuolla, kun sattui sama lääkäri, joka muinoin hoiti Maisaa, ja vielä käytiin röntgenkuvia tutkimassa samassa paikassa kuin Maisankin kuvia.

Tämä kyläily ei kyllä ainakaan yhtään helpottanut mun koiravauvakuumetta... Jossain vaiheessa me tullaan J:n kanssa hankkimaan ranskanbulldoggi ja saksanseisoja, ranskis minulle seura- ja lenkkikaveriksi ja saksanseisoja J:lle metsästyskäyttöön. Noista roduista kun ei oiken mitään kompromissinomaista välimuotoa ole.

4 kommenttia:

  1. Mun blogissa olisi sinulle haaste :)

    http://hardtobenainen.blogspot.com/2012/05/11-kysymysta.html

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! :) Käynpä tsekkaamassa.

    VastaaPoista
  3. Voi kuinka soma koira! Ihan sydän sulaa. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Se on kyllä aika ihana <3

      Poista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.