30.5.2012

Lähtökuopissa

Oon ihan täpinöissäni. Lähtö Walesiin on huomenna, ja en millään malttaisi keskittyä mihinkään. Mulla on laukkukin vielä pakkaamatta. Silti ei osaa olla rauhassa mitään tekemättömänä, vaan oon tälläkin viikolla tehnyt ylimääräisen työkeikan ihan vaan siksi, että ilman tekemistä aika kuluu tuhottoman hitaasti.

Eilen aamulla piipahdettiin Raahessa tekemässä J:n työpaikalta juttua ja kuvaamassa tuulivoimaloita. Itselläkin piti kiivetä jopa viiden metrin korkeuteen tikkaita pitkin, ja olin ihan varma, että kuolen, kiitos korkeanpaikan kammoni. Voimaloiden huoltajat taas kiipeää tikkaita kevyesti 80 metriin.

IMG_0115

Toissapäivänä tehtiin myös tulevasta kuukaudesta vielä hitusen kiireisempi, kun varattiin Tukholman risteily minulle, J:lle ja pikkusiskolle. Saan tuon risteilyn valmistujaislahjaksi J:ltä, ja lähtö on 12. kesäkuuta. Kesäkuun ohjelmassa siis seuraavaa:

31.5. - 10.6. Cardiff, Wales
12.6. - 14.6. Helsinki-Tukholma-risteily
16.6. Valmistujaisjuhlat Iissä
25.6. Kesätöiden aloitus

Ja onhan tuossa välissä vielä juhannus, ja mökkeilemäänkin pitäisi ehtiä. Mutta kivaa tulee taatusti olemaan!

  IMG_0111

2 kommenttia:

  1. Kivoja kesäsuunnitelmia :) Mitä puuhailet Walesissa?

    VastaaPoista
  2. Marika: lomailen sukulaisten luona :)

    VastaaPoista

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.