7.5.2012

Iltaa!

Oon taas ollut laiska ja tylsä bloggari, vaikka mielessä kyllä olisi postausaiheita useampiakin. Tässä on reilu viikko nyt kuitenkin mennyt aikalailla kotona ja työ- ja koulujuttuja selvitellessä. Vuorossa ois ihan viimeinen rutistus ennen valmistumista, eli rästitehtävät, ja lisäksi mulla on tässä kuussa luvassa neljä kertaa enemmäm työkeikkoja, kuin viime kuussa, jee. Saapahan ainakin shoppailurahaa Walesiin!

Hyvänä puolena tässä työnpaljoudessa on kuitenkin se, että aamut on yleensä aikalailla vapaita, ja saan herillä ihan rauhassa ja tuijottaa telkkarista hömppää ja juoda kaakaota. Mä en todellakaan ole aamuihmisiä, joten tämmöinen on ihan parasta. Tämän aamun ohjelmassa mulla oli Pikku-Britanniaa. David Walliams ja Matt Lucas <3

IMG_0221

Mitäs muuta? Tämä viikko mulla menee pitkästä aikaa ylhäisessä yksinäisyydessäni, sillä J on työreissulla Bremenissä. Onnekas pääsi viiden tähden hotelliin, olen kateellinen!

Kesä tekee tuloaan hyvää vauhtia, ja tulossa on siis useammat valmistujaiset. Lakkiaiset jää tänä vuonna väliin reissun takia, mutta kavereista on valmistumassa useampi. Omat juhlatkin on sit 16. kesäkuuta, ja tarkoitus olisi etsiä reissusta mekko ja kengät itselle. Valmistumisen lähestyessä on nyt sit myös mun oppari julkaistu, ja halukkaat voi käydä lukemassa otsikolla Tyylivinkkejä ja puuterihuiskuja. Kiinnostavan ja piilomainoksettoman muoti ja kauneus -jutun kirjoittaminen kaupunkilehteen. kulkevan opparini Theseuksesta.

IMG_0224

Tällä viikolla luvassa olisi sopivassa suhteessa töitä, siivousta ja rentoutumista. Bloggailutahtiakin lupaan tiivistää, kun on enemmän tekemistä ja kerrottavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.