31.3.2012

Uusia lemppareita

Tänään on ollut yksi kivoimmista päivistä pitkään aikaan. Noora tuli eilen mun ja J:n luo viikonlopun viettoon ja J kotiutui yöllä Tanskan reissulta. Tämä päivä on mennyt kaupungilla shoppaillessa ja tässä saunan jälkeen aletaan vielä viettään leffailtaa.

J:ltä sain tuliaisiksi Chanelin Chance-hajuveden, ihan nappivalinta, täytyy sanoa. Mä en hajuvesien tuoksuja osaa kuvailla käytännössä ollenkaan, mutta raaka-aineina tässä on käytetty muun muassa myskiä, hyasinttia ja sukaattisitruunaa. Pääasia kuitenkin on, että minä tykkään.

chance_chanel

Kynsilakkakokoelmakin täydentyi tänään O.P.I:n Nomad's Dream -sävyllä. oon viimeaikoina saanut taas pitkästä aikaa pidettyä kynnet säännöllisesti lakattuina, ja tuo oli mukavasti neutraali, mutta näkyvä sävy, jossa on mukana vähän metallinhohtoakin. Toisaalta mulla on nyt kyllä joku ihmeen lohkeilukausi päällä kynsillä, mutta eiköhän se taas tästä, kunhan lisää vähän maitotuotteita ruokavalioon.

OPI

Ja kuvissa on vielä alla taas yksi kaulaliina, H&M:ltä löytynyt valkoinen, pitsikoristeinen yksilö, joka sopii loistavasti kevääseen ja kesään. Kaulaliinat on yksi niitä juttuja joita mulle on kertynyt ihan tuhottomasti, kun niillä on niin helppo tuoda asuun aina jotain uutta jujua.

Miltäs muuten vaikuttaa, onko kuvie laatu tässä postauksessa parempi, kuin aiemmissa? Mun bloggerin kuvatila alkaa pikkuhiljaa loppua, kun tallessa on edelleen myös vanhan blogin kuvat, joita mulla ei enää koneella ole, joten päätin alkaa ladata kuvat Flickr:n kautta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.